Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342Ключові слова:
невербальне спілкування, невербальна поведінка, фразеологізм, лінгвокультурологія, національний характер, культура спілкування, принципи навчання фразеологіїАнотація
У статті подано систему роботи над розумінням і засвоєнням фразеологізмів тематичної групи «невербальне спілкування» у старшій школі; акцентовано увагу на екстралінгвістичному принципі навчання фразеології, що відображає виховний і розвивальний характер сталих висловів; з’ясовано їх лінгвокультурологічний потенціал, пов’язаний із народним світоглядом, поведінкою українців як носіїв національного характеру. Подано практичні завдання з коментарями, розроблені автором і покликані виробити вміння розумітися на процесах семантизації стійких зворотів з невербальним компонентом, підвищити результативність роботи з культури спілкування.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 141
/ PDF downloads: 315
Downloads
Опубліковано
2015-05-05
Як цитувати
Демиденко, Г. Г. (2015). Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 241–254. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342
Номер
Розділ
Методика викладання мов