Вивчення словотворчого потенціалу афіксоїдів в українській мові у змісті фахової підготовки майбутніх філологів

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Мішеніна

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.442

Ключові слова:

афіксоїд, префіксоїд, суфіксоїд, словотворчий потенціал, майбутні вчителі філологічних спеціальностей

Анотація

У статті розкрито словотворчий потенціал афіксоїдів в українській мові у змісті фахової підготовки майбутніх філологів: статус афіксоїдів, вплив афіксоїдів на посилення аглютинативних тенденцій в українській мові. Розроблено систему завдань, спрямованих на вивчення словотворчого потенціалу афіксоїдів у змісті навчальних дисциплін науково-предметної підготовки.

Metrics

PDF views
168
Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202631
|
Abstract views: 171 / PDF downloads: 168

Downloads

Опубліковано

2014-12-05

Як цитувати

Мішеніна, Т. М. (2014). Вивчення словотворчого потенціалу афіксоїдів в українській мові у змісті фахової підготовки майбутніх філологів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 286–295. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.442

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>