Феномен багатомовності та його оцінка в суспільно-політичному контексті Німеччини
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.513Ключові слова:
мовна ситуація, багатомовність, типи багатомовності, білінгвальне навчанняАнотація
У статті простежується динаміка змін у підходах до оцінки дво- і багатомовності особистості, узагальнено погляди зарубіжних та вітчизняних науковців на феномен дво- і багатомовності у контексті суспільно-політичних змін, а також систематизовано наявні класифікації типів багатомовності з урахуванням покладених у їх основу критеріїв.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 126
/ PDF downloads: 215
Downloads
Опубліковано
2013-10-16
Як цитувати
Гаманюк, В. А. (2013). Феномен багатомовності та його оцінка в суспільно-політичному контексті Німеччини. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 85–92. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.513
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць