Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Строганова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872

Ключові слова:

професійна підготовка, ситуативний підхід, ситуативне навчання

Анотація

У статті проаналізовано сутність ключових понять дослідження, їхній взаємозв’язок. Обґрунтовано доцільність застосування ситуативного підходу до професійної підготовки вчителя української мови. Розкрито основну мету й особливості впровадження ситуативного спрямування на практичних заняттях з методики навчання української мови.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 105

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Строганова, Г. М. (2011). Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 719–724. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872

Номер

Розділ

Методика викладання мов