Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872Ключові слова:
професійна підготовка, ситуативний підхід, ситуативне навчанняАнотація
У статті проаналізовано сутність ключових понять дослідження, їхній взаємозв’язок. Обґрунтовано доцільність застосування ситуативного підходу до професійної підготовки вчителя української мови. Розкрито основну мету й особливості впровадження ситуативного спрямування на практичних заняттях з методики навчання української мови.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 67
/ PDF downloads: 105
Downloads
Опубліковано
2011-10-16
Як цитувати
Строганова, Г. М. (2011). Ситуативний підхід до професійної підготовки вчителя української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 719–724. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.872
Номер
Розділ
Методика викладання мов