Уроки загальнолінгвістичної тематики в 6–7 класах: посилення інформаційної складової
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.989Ключові слова:
мова, уроки загальнолінгвістичної тематики, результати мовознавчих досліджень, інформаційна складоваАнотація
Статтю присвячено проблемі застосування мовознавчих досліджень у практиці проведення вступних уроків з української мови. Ознайомлення вчителя-словесника з результатами етно-, соціолінгвістичних та власне мовознавчих досліджень посилить інформаційну складову вступних уроків з української мови, що сприятиме підвищенню пізнавальної активності учнів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 194
/ PDF downloads: 146
Downloads
Опубліковано
2008-12-12
Як цитувати
Малюга, Н. М. (2008). Уроки загальнолінгвістичної тематики в 6–7 класах: посилення інформаційної складової. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2, 113–120. https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.989
Номер
Розділ
Методика викладання мов