INDIVIDUALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS - ONE OF CONDITIONS OF SUCCESSFUL TRAINING OF FUTURE TEACHERS TO CREATIVE ACTIVITY
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5000Abstract
Наводяться дані, що підтверджують перевагу репродуктивних над творчими діями студентів-практикантів. Обґрунтовується, що подолання такого положення можливе шляхом реалізації двоаспектності цілепокладання вузівського навчання, поєднання державної та індивідуальної програм педагогічної підготовки та впровадження дидактичної технології, що базується на принципі рольової перспективи.
Downloads
Download data is not yet available.
References
No references
Downloads
Published
20-04-1999
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 1999 L.V. Kondrashova

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
How to Cite
INDIVIDUALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS - ONE OF CONDITIONS OF SUCCESSFUL TRAINING OF FUTURE TEACHERS TO CREATIVE ACTIVITY. (1999). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 1, 3-11. https://doi.org/10.31812/educdim.5000