Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3283Ключові слова:
дидактична модель, інформаційно-комунікаційна компетентність, навчальний сайтАнотація
Морозова К. А., Зеленкова Н. І. Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
У статті проаналізовано поняття «дидактична модель» та вимоги до її формування. Подано проект дидактичної моделі формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 К. О. Морозова, Н. І. Зеленкова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 94-98. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3283