Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів

Автор(и)

  • Н. О. Чувасова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419

Ключові слова:

пізнавальна активність, критерії, структурні компоненти пізнавальної активності, рівні сформованості пізнавальної активності студентів

Анотація

Чувасова Н. О. Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів.

У статті розкрито критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів, розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми визначення рівня сформованості пізнавальної активності студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. О. Чувасова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 237-244. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають