Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419Ключові слова:
пізнавальна активність, критерії, структурні компоненти пізнавальної активності, рівні сформованості пізнавальної активності студентівАнотація
Чувасова Н. О. Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів.
У статті розкрито критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів, розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми визначення рівня сформованості пізнавальної активності студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. О. Чувасова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 237-244. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419