ГУМАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ - ЕФЕКТИВНИЙ ГАРМОНІЙНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Ю.В. Рева ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5708

Анотація

The systematic approach of humanization of pedagogical communication as effective means of harmonious influence on the development of the pupil's personality in teaching process is shown in this article.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Деребо С., Ясвин Б. Гроссмейстер общения: иллюстративный самоучитель психологического мастерства. - М., 1996. - С .10.

Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении.- М.,1987.- 190 с.

Крупенин А.Л., Крохина И.М. Эффективный учитель.- М.,1995. - С. 293-295.

Лабунская В.А. Невербальное поведение: социальноперцептивный подход.- Ростов н/Д.,1986. - С. 51-57.

Макаренко A.C. Методика виховної роботи.-К., 1990. - С. 120.

Макаренко A.C. Педагогические сочинения: В 8 т.-т.4. - С.260.

Макаренко A.C. Твори: В 7 т.-т.5.- С. 120.

Марсель Мажо. Сент-Екзюпери. - М. :Молодая гвардия, 1963.

Мелибруда Е. Я-Ты-Мы.-М., 1986. - С. 209-210. DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-349-08685-6_12

Педагогічна майстерність: Підручник / І.А. Зязюн, Л.B. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. I.A. Зязюна.-

-ге вид., допов. і перероб.- К.:Вища школа, 2004. - 442 с.

Рьщанова И.И. Основы педагогики общения.-Минск,1998.- С.123.

Соловейчик С. Учение без исключения // Юность.-1985. - №9.-С.111.

Страхов Н.В. Научно-исследовательская работа кафедры психологии Саратовского пединститута.-Саратов, 1981. - С. 42.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах.Т.1.-К.: Радянська школа, 1976. - 654 с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах.Т.2.-К.: Радянська школа, 1976. - 670 с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах.Т.З.-К.: Радянська школа, 1977. - 670 с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах.Т.5.-К.: Радянська школа, 1977. - 639 с.

Уайтсайд Р. О чём говорят лица.-С.П.Б.,1996. - 160 с.

Фаст Дж. Язык тела. - М.,1995. - С. 6.

Филонов Л.Б. Психологический контакт педагога и учащегося как условие успешной профилактики отклонений в поведении школьников // Психологическая профилактика недисциплинированного поведения учащихся. - К., 1989. - C. 238-251.

Завантаження

Опубліковано

14-06-2006

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ГУМАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ - ЕФЕКТИВНИЙ ГАРМОНІЙНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 14, 272-291. https://doi.org/10.31812/educdim.5708

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>