ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5016

Анотація

У статті розкриваються можливості особистісно-орієнтованого навчання у формуванні професійного “Я” майбутнього спеціаліста, обґрунтовуються його специфічні особливості та закономірності, облік яких при організації навчального
процесу значно підвищує його результативність у підготовці педагогічних кадрів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Гершунский Б.С. Культура как воплощение американских ментальных ценностей // Магистр. - 2000. - С. 67-80

Завантаження

Опубліковано

10-12-2000

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2000). Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 3-13. https://doi.org/10.31812/educdim.5016

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2