ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5016Анотація
У статті розкриваються можливості особистісно-орієнтованого навчання у формуванні професійного “Я” майбутнього спеціаліста, обґрунтовуються його специфічні особливості та закономірності, облік яких при організації навчального
процесу значно підвищує його результативність у підготовці педагогічних кадрів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Гершунский Б.С. Культура как воплощение американских ментальных ценностей // Магистр. - 2000. - С. 67-80
Завантаження
Опубліковано
10-12-2000
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 L.V. Kondrashova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2000). Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 3-13. https://doi.org/10.31812/educdim.5016