ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ

Автор(и)

  • I.A. Кравцова ,
  • Л.Р. Шпачук ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5473

Анотація

The article is devoted to the using of problem tasks at the lessons of Ukrainian (native) language in the second and third forms as effective method of development of junior pupils cognition.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи

Як цитувати

ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 311-316. https://doi.org/10.31812/educdim.5473

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>