СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5830

Анотація

The article covers the issues of correlation between informative and procedural components of pedagogical knowledge in the structure of higher education; its fundamental nature and professional orientation of pedagogical discipline curriculum, modul structures of academic studies and various approaches to future teachers training.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях//

Вопросы психологии. - 1997. - № 4. - С.28-38. DOI: https://doi.org/10.1111/an.1997.38.6.28

Сериков В.В. Субъективная реальность педагога // Педагогика. - 2005. - № 10. - С.53-61.

Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного образования. - М.: Сентябрь, 2000. -176с.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 3-16. https://doi.org/10.31812/educdim.5830

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2