Формування духовно-моральних цінностей у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1176Ключові слова:
цінності, духовно-моральні цінності, методи та форми формування духовно-моральних цінностей у майбутніх учителівАнотація
У статті розкрита сутність понять «цінності», «духовно-моральні цінності». Автор обґрунтовує, що найважливішими завданнями загальноосвітніх навчальних закладів та вищої школи є формування духовно-моральних цінностей особистості в процесі її соціального становлення, а також розкриває особливості формування духовно- моральних цінностей у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.
Завантаження
Metrics
Посилання
Анисимов С. Ф. Духовные ценности : производство и потребление / С. Ф. Анисимов. – М. : Мысль, 1988. – С. 15-45.
Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання : [наук.-метод. посібник] / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.
Вишневський О. У пошуках основ духовності / О. Вишневський // Рідна школа. – 1992. – № 9 – 10. – С. 4-47.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
Сухомлинський В. О.Духовний світ школяра / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. Т. 1. – К., 1976. – С. 209-400.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Світлана Миколаївна Щербина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.