Мистецька освіта дорослих і людей похилого віку: досвід, проблеми та перспективи

Автор(и)

  • Юлія Олегівна Лисенко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1180

Ключові слова:

освіта, мистецтво, дорослі, люди похилого віку, досвід, перспективи мистецької освіти

Анотація

У статті розкривається досвід зарубіжних країн щодо становлення та розвитку освіти дорослих і людей похилого віку, ролі мистецтва в цих процесах. Мета статті – проаналізувати й узагальнити досвід зарубіжних країн щодо можливостей отримання освіти дорослими й літніми людьми, довести необхідність запровадження мистецької освіти для людей похилого віку в Україні. Вивчений досвід і проблеми освіти дорослих дають підстави для обґрунтування необхідності введення державного регулювання з надання освітніх послуг для окресленої вікової категорії та можливості використання різних видів мистецтва. Перспективами подальших наукових розвідок є вивчення впливу окремих видів мистецтва на соціальний розвиток людей похилого віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 143 / PDF downloads: 82

Біографія автора

Юлія Олегівна Лисенко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Архипова С. П. Освіта як елемент життєдіяльності людей літнього віку / С. П. Архипова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2013. – № 13 (272). – Ч. ІV. – С. 23-33.

Вершловский С. Г. Становление андрагогіки как науки / С. Г. Вершловский // Педагогика. – 2012. – № 5. – С. 35-44.

Горшкова В. В. Образование взрослых в контексте культуры: феноменологический аспект / В. В. Горшкова // Педагогика. – 2011. – № 7. – С. 43-48.

Горшкова В. В. Образование взрослых : смена парадигмы на рубеже тысячелетий / В. В. Горшкова, В. В. Костецкий // Педагогика. – 2009. – № 5. – С. 41-47.

Горшкова В. В. Онтологчесий контекст образования взрослых как социокультурного института / В. В. Горшкова // Педагогика. – 2009. – № 6. – С. 69-74.

Давидова В. Д. Підготовка керівників навчальних гуртків неформальної освіти дорослих у Швеції / В. Д. Давидова // Імідж сучасного педагога. – № 7 (66). – 2006. – С. 24-26.

Ермак Н. А. Социально-педагогические предпосылки развития геронтобразования / Н. А. Ермак // Педагогика. – 2011. – № 9. – С. 34-41

Огієнко О. І. Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О. І. Огієнко. – К., 2009. – 45 с.

Сташевська І. О. Музична педагогіка Німеччини : історія, теорія, практика : [монографія] / І. О. Сташевська. – Луганськ : вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010. – 560 с.

Фроликова Е. Н. Профессиональное образование женщин во Франции (ХІХ в.) / Е. Н. Фроликова // Педагогика. – 2011. – № 10. – С. 78-81.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Лисенко, Ю. О. (2017). Мистецька освіта дорослих і людей похилого віку: досвід, проблеми та перспективи. Educational Dimension, 49, 165–177. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1180

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи