Робота з текстами для читання в процесі вивчення німецької мови на базі англійської

Автор(и)

  • Юлія Миколаївна Кажан Маріупольський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1204

Ключові слова:

психофізіологічні механізми читання, антиципація, критерії відбору текстів, види читання, стратегії читання, автентичні тексти, рефлексія, когнітивний тип

Анотація

У статті йдеться про особливості формування вмінь читання студентів, які вивчають німецьку мову на базі англійської. У процесі читання особливого значення набувають механізми антиципації та ймовірного прогнозування, які визначають швидкість читання й допомагають глибше проникнути в зміст сприйнятого повідомлення, а також стратегії роботи з текстами для читання, які поділяють на три групи: 1) на рівні слова, 2) на рівні речення, 3) на рівні тексту. Аналіз таких стратегій задля ефективної організації роботи над текстом є метою статті. У подальшому ми плануємо розглянути можливості використання ресурсу Web 2.0 «Learningapps» для організації самостійної роботи студентів із текстами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 141 / PDF downloads: 153

Біографія автора

Юлія Миколаївна Кажан, Маріупольський державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Зимняя И. А. Психология обучения иностранным языкам в школе / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 222 с.

Лапидус Б. А. Обучение второму языку как специальности / Б. А. Лапидус. – М. : Высшая щкола, 1980. – 173 с.

Редько В. Г. Вивчаємо другу іноземну! / В. Г. Редько, Н. П. Басай // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2005. – № 1. –С. 62-66.

Смирнов И. Б. К вопросу о разграничении методических понятий «антиципация» и «прогнозирование» / И. Б. Смирнов // Иностр. яз. в шк. – 2006. – № 1. – С. 3-6.

Deutsch als zweite Fremdsprache / [G. Neuner, B. Hufeisen, A. Kursisa u.a.]. – München : Langenscheidt, 2009. – 176 s.

Koffer weg! // Deutsch perfekt. – Juli 2015. – S. 11.

Rieder A. Der Aufbau von Wortbedeutungswissenbeim Lesen fremdsprachiger Texte : augewählte Fallstudienergebisse / A.Rieder // Fremdsprachen Lehren und Lernen. – 2004. –№ 33. – S. 53-71.

Wollert M. Gleiche Wörter – andere Welten. Interkulturelle Vermittlungsprobleme im Grundwortschatzbereich. Empirisch basierte Untersuchungen zum nterricht Deutsch als Fremdsprache an Universitäten in Südkorea / Mattheus Wollert. – München : Iudicium. – 2002. – 293 s.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Кажан, Ю. М. (2017). Робота з текстами для читання в процесі вивчення німецької мови на базі англійської. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 300–312. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1204

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти