Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство)

Автор(и)

  • Микола Іванович Ступнік ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Володимир Станіславович Моркун ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Зінаїда Павлівна Бакум Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Вікторія Василівна Ткачук Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2382

Ключові слова:

підготовка гірничого інженера, система неперервної освіти, етапи підготовки гірничого інженера, організація профорієнтаційної роботи, фахова підготовка, адаптація гірничих інженерів на підприємстві

Анотація

Ступнік М. І., Моркун В. С., Бакум З. П., Ткачук В. В. Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство).

У статті розроблено концепцію підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти. Визначено етапи означеної підготовки: загальноосвітній заклад, вищий навчальний заклад, підприємство. Обґрунтовано значення профорієнтаційної роботи, дидактичні засади фахової підготовки майбутніх інженерів в умовах сучасного вишу, а також порушено проблеми адаптації випускників гірничих факультетів на підприємстві.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 150 / PDF downloads: 147

Біографії авторів

Микола Іванович Ступнік, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор технічних наук, професор

Володимир Станіславович Моркун, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор технічних наук, професор

Зінаїда Павлівна Бакум, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор педагогічних наук, професор

Вікторія Василівна Ткачук, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

1. Про Національну доктрину розвитку освіти: Указ Президента України [Електронний ресурс]. – Київ: 17.04.2002. – No347/2002. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/347/2002
2. АбрамчукО.Процес виховання студентів університету в позаурочний час / О.Абрамчук, О.Федун // Молодь і ринок. – 2009. – No9.–С.32–36.
3. Паращенко Л.І.Технологія формування ключових компетентностей у старшокласників: практичні підходи / Л.І.Паращенко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи; за заг. ред. О.В.Овчарук. – Київ: К.І.С., 2004. – С.73–86.
4. БелоновскаяИ.Д.Формирование профессиональной компетентности специалиста: региональный опыт / И.Д.Белоновская.–Москва: Ин-т развития профессионального образования, 2005.–351с.
5. Кирпичев В. Л.Задачи высшего технического образования / В.Кирпичев.–Львов–Харьков, 1890.–24с.
6. Олійник П. М.Дидактичні принципи навчання та їх дидактико-методичні особливості // Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: П. М. Олійник, С. У. Гончаренко, К. Федорченко та ін.; за ред. С. У. Гончаренка, П. М. Олійника. – Київ: Вища шк., 2003. – С.55–68.
7. StupnikN.I.Influence of rock massif stress-strain state on uranium ore breaking technology / N.I.Stupnik; V.A.Kalinichenko; M.B.Fedko; Ye.G.Mirchenko // Scientific Bulletin of National Mining University. – 2013. – Issue 2. – Р.11.
8. Моркун В. С. Оптимизация управления качеством железорудной продукции на основе ультразвукового контроля / В.С.Моркун, О.В.Поркуян// Научный журнал«Материалы IV Международной конференции «Стратегия качества в промышленности и образовании». – Болгария–Варна, Технич. ун-т, 2009. – С.143–147.
9. Купін А. І.Інтелектуальна ідентифікація та керування в умовах процесів збагачувальної технології: [монографія]/ Андрій Іванович Купін. – Кривий Ріг: КТУ. – 2008. – 204 с.
10. Концепція державної програми роботи з обдарованою молоддю на 2006-2010 роки // Освіта України.–2006. – No48 (741). – С.1–3.
11. Державна цільова науково-технічна та соціальна програма «Наука в університетах» на 2008–2012 роки [Електронний ресурс] / Кабінет Міністрів України. – Офіц. вид. – Київ, 2007. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Ступнік, М. І., Моркун, В. С., Бакум, З. П., & Ткачук, В. В. (2016). Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 34–43. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2382

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи