Вплив комунікативного та традиційних методів навчання іноземної мови в початковій школі на становлення творчої особистості молодшого школяра

Автор(и)

  • Ольга Вікторівна Васильєва Херсонський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2436

Ключові слова:

комунікативна компетентність, комунікативний метод, традиційні методи, початкова школа, молодші школярі

Анотація

Васильєва О. В. Вплив комунікативного та традиційних методів навчання іноземної мови в початковій школі на становлення творчої особистості молодшого школяра.

Стаття присвячена аналізу ролі традиційних методів навчання іноземної мови та висвітлює позитивні й негативні аспекти використання комунікативного методу в початковій школі. Автор аналізує провідні методики, що

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 120

Біографія автора

Ольга Вікторівна Васильєва, Херсонський державний університет

кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Бадер В. Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів / В. Бадер // Педагогіка і психологія. – 1998. – No 4. – С. 31–36.
2. Барановська Л. В. До теоретичних засад формування культури мовлення / Л. В. Барановська // Педагогіка і психологія. – 1997. – No 3. – С. 33–37.
3. Гаркуша В. В. Формирование навыков общения и коммуникативных способностей в процессе личностно-ориентированного обучения устной иноязычной речи : дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук / Гаркуша В. В. – Днепропетровск, 1992. – 129 с.
4. 3имняя И. А. Психология обучения иностранным языкам в школе / И. А. Зимняя. – Москва : Просвещение, 1991. – 222 с.
5. Richards J. Commuticative teaching today / J. Richards. – Cambridge, 2006. – 42 p.

Downloads

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Васильєва, О. В. (2019). Вплив комунікативного та традиційних методів навчання іноземної мови в початковій школі на становлення творчої особистості молодшого школяра. Educational Dimension, 47, 90–94. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2436

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи