Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів

Автор(и)

  • Ірина Валеріївна Жигора Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2438

Ключові слова:

компетентнісний підхід, мовна компетентність, мовний розбір, мовний аналіз

Анотація

Жигора І. В. Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів.

У статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів. Основну увагу зосереджено на мовному розборі як показнику обізнаності (компетентності) учнів початкових класів у певному мовному матеріалі. Мовний розбір досліджується як засіб узагальнення та систематизації набутих знань учнів з української мови, що сприяє роботі над формуванням загальномовної компетентності учнів початкових класів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 139

Біографія автора

Ірина Валеріївна Жигора, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Валентій Л. В. Мовний аналіз як метод навчання в школі / Л. Валентій // Українська мова та література в школі. – 1996. – No 3. – С. 40–43.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови [укл. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – Київ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
3. Ганич Д. І. Словник літературознавчих термінів / Д. І. Ганич, І. С. Олійник. – Київ : Головне вид-во видавничого об’єднання «Вища школа», 1985. – 360 с.
4. Дорошенко С. І. Методика викладання української мови: [навч. посіб.] / С. І. Дорошенко, М. С. Вашуленко, О. І. Мельничайко / За ред. С. І. Дорошенко. – Київ : Вища школа, 1992. – 398 с.
5. Мельничайко В. Я. Види мовного розбору: [довідник] / В. Я. Мельничайко. – Тернопіль : Богдан, 1997. – 120 с. 6. Методика навчання української мови в початковій школі: [навч. посіб.] / за наук. ред. М. С. Вашуленка. – Київ : Літера ЛТД, 2011. – 364 с.
7. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи. – Київ : Видавничий дім «Освіта», 2012. – С. 10–70.
8. Передрій Г. Р. Змішаний розбір як прийом повторення вивченого в 4 класі / Г. Р. Передрій // Українська мова і література в школі. – 1980. – No 3. – С. 12–16.
9. Розвиток життєвих компетентностей на уроках української мови / упоряд. Л. В. Бутрин. – Тернопіль-Харків : Ранок, 2011. – 144 с.
10. Чабайовська М. І. Мовний розбір у вищій та початковій школі: [навч.-мет. посіб.] / М. І. Чабайовська – Тернопіль : Мальва-ОСО, 2008. – 124 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Жигора, І. В. (2016). Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 100–106. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2438

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи