Формирование образовательного пространства профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к работе с дезадаптированными детьми и молодежью

Автор(и)

  • Валентина Викторовна Костина Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2439

Ключові слова:

соціальний педагог, дезадаптовані діти й молодь, освітній простір, професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів

Анотація

Костіна В. В. Фурмування освітнього простору професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю.

У статті висвітлено зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю в умовах професійно спрямованого освітнього простору; окреслено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах організації роботи студентського наукового товариства; наведено результати експериментальних досліджень рівня професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 103

Біографія автора

Валентина Викторовна Костина, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Большой словарь по социологии (проект) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : www.rusword.com.ua
2. Воронин А. С. Словарь терминов по общей и социальной педагогике / А. С. Воронин. – Екатеринбург: ГОУ ВПО УГТУ – УПИ, 2006. – 135 с.
3. Воспитательное пространство как объект педагогического исследования / под ред. Н. Л. Селивановой. – Калуга : Институт усовершенствования учителей, 2000. – 248 с.
4. Касьянов В. Социология права: словарь специальных терминов / В. Касьянов, В. Нечипуренко [Электронный ресурс] – Режим доступа : http://nashol.com/2012061265582/sociologiya-prava-kasyanov-v-v-nechipurenko-v-n.
5. Медведева Е. С. Словарь терминов по теории социальной работы / Е. С. Медведева: [учеб. пособ.] / Е. С. Медведева; под ред. проф. Е.П. Агапова. – Ростов-на Дону : Центр универсальной полиграфии, 2009. – 324 с.
6. Ромайкин В. Ю. Соотношение понятий «воспитывающая среда» и «воспитательное пространство» / [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http // vestnik.yspu.org/releases/pedagoka_i 7. Российская социологическая энциклопедия / под общей ред. академика РАН Г. В. Осипова / [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.yspu.yar.ru
8. Социология. Словарь / сост. Т. Е. Зерчанинова. – Екатеринбург: УрАГС, 2006. – 64 с.
9. Фалинська З. З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / З. З. Фалинська. – Л., 2006. – 284 с.
10. Щуркова Н. Е. Практикум по педагогической технологии / Е. Н. Щуркова. – Москва : Педагогическое общество России, 1998. – 234 с.

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Костина, В. В. (2016). Формирование образовательного пространства профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к работе с дезадаптированными детьми и молодежью. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 106–112. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2439

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи