Формування творчих здібностей молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи

Автор(и)

  • Любов Раїсівна Шпачук Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2443

Ключові слова:

творчість, креативні освітні технології, інтеграція, інтерактивне й ігрове навчання

Анотація

Шпачук Л. Р. Формування творчих здібностей молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи.

У статті, спираючись на сучасні досягнення педагогічної науки та практики, визначаються найбільш дієві дидактичні умови як засіб формування творчих здібностей молодших школярів, що з успіхом можуть бути використані на уроках рідної мови у початковій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 162

Біографія автора

Любов Раїсівна Шпачук, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6 т. / Л. С. Выготский. – Москва : Просвещение, 1982. – Т. 1. – 423 с.
2. Вусик Г. Розвиток, формування та використання здібностей учнів у процесі шкільного навчання / Г. Вусик//УМЛШ. – 2001. – No 2. – С. 21–23.
3. Девдера М. В. Підвищення ефективності уроку з мови / М. В. Девдера // УМЛШ. – 1989. – No 6. – С. 57–59.
4. Коновець С. Креативні освітні технології у практиці сучасної школи / С. Коновець // Початкова школа. – 2004. – No 10. – С. 20–23.
5. Кравцова І. А. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами інтегрованих уроків: [метод. посіб.] / І. А. Кравцова, А. С. Амброзяк. – Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – 63 с.
6. Максимова Н. Психологічні умови забезпечення розвитку творчого потенціалу учнів / Н. Максимова, Л. Порох // Початкова школа. – 2001. – No 5. – С. 18–20.
7. Моніторинг якості знань учнів початкової школи / Упорядник О. Б. Полєвікова. – Харків : Основа: «Тріада +», 2008. – 256 с.
8. Наумчук М. М. Словник-довідник основних термінів і понять з методики української мови : [навч.-метод. посіб.] / М. М. Наумчук, Л. П. Лушпинська. – Тернопіль: Астон, 2003. – 132 с.
9. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.С.К., 2006. –192 с.
10. Порох Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності / Л. Порох // УМЛШ. – 2001. – No 2. – С. 42–44.
11. Савченко О. Я. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів / О. Я. Савченко. – Київ : Рад. школа, 1982. – 176 с.
12. Сологуб А. І. Креативна освіта. Навчальні дослідження в початковій школі / А. І. Сологуб, О. М. Швець. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2010. – 126 с. 13. Шпачук Л. Ігрове навчання. 2 клас: [навч.-метод. посіб.] / Л. Р. Шпачук, С. О. Швець. – Кривий Ріг : КДПУ, 2007. – 140 с

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Шпачук, Л. Р. (2016). Формування творчих здібностей молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 131–135. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2443

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи