Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання

Автор(и)

  • Ігор Григорович Блощинський Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2446

Ключові слова:

майбутній офіцер-прикордонник, рівні сформованості, професійна компетентність, технології дистанційного навчання

Анотація

Блощинський І. Г. Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання.

У статті обґрунтувано три рівні сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання – низький, середній і високий. Автор характеризує ці рівні відповідно до компонентів, критеріїв та показників розвиненості професійної компетентності майбутніх офіцерів у Національній академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького в умовах застосування дистанційних технологій навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 91

Біографія автора

Ігор Григорович Блощинський, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Діденко О. В. Формування професійної творчості в майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України : [монографія] / О. В. Діденко. – Хмельницький : Вид-во Нац.
академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького, 2009. – 407 с.
2. Дяченко В. І. Методика діагностики професійної успішності співробітника органів внутрішніх справ / В. І. Дяченко // Вісн. Одес. ін-ту внутр. справ. – 1998. – No 4. – С. 179–184.
3. Нещадим М. І. Особливості застосування психологічної діагностики в процесі психолого-педагогічного забезпечення підготовки військових фахівців / М. Нещадим // Військова
освіта. – 2002. – No 10. – С. 3–14.
4. Освітньо-квалiфiкацiйна характеристика на випускника Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького / НАДПСУ. – Хмельницький : Вид-во Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького, 2003. – 36 с.
5. Сарафанюк Е. І. Педагогічні умови підвищення якості загальновійськової підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів з використанням віртуального моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Е. І. Сарафанюк. – Одеса,
2005. – 22 с.
6. Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З. І. Слєпкань. – Київ : Вища школа, 2005. – 239 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Блощинський, І. Г. (2016). Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання. Educational Dimension, 47, 144–151. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2446

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти