Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів

Автор(и)

  • Тетяна Федорівна Бочарникова Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2447

Ключові слова:

майбутній перекладач, контекстний підхід, професійна компетентність, перекладацька діяльність, навчальна діяльність

Анотація

Бочарникова Т. Ф. Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів.

У статті аналізуються можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. Вивчається сутність компетентнісного та контекстного підходів. Наголошується на необхідності доповнення компетентнісного підходу контекстним у процесі професійної підготовки студентів, що характеризується максимальним наближенням змісту та форм навчання до змісту і форм професійної діяльності фахівця. Уточнюються поняття «перекладацька діяльність», «професійна компетентність» та «перекладацька компетенція».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 126

Біографія автора

Тетяна Федорівна Бочарникова, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Борсук К. М. Порівняльний аналіз підходів до визначення професійної компетентності сучасного перекладача / К. М. Борсук // Порівняльна професійна педагогіка. – 2013. – No1. – С. 163–173.
2. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – Москва : Высшая школа, 1991. – 207 с.
3. Вербицкий А. А. Компетентностный подход и теория контекстного обучения: [материалы к четвертому заседанию методологического семинара 16 ноября 2004 г.] / А. А. Вербицкий – Москва : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 84 с.
4. Гавриленко Н. Н. Теория и методика обучения переводу в сфере профессиональной коммуникации / Н. Н. Гавриленко. – Москва : Научно-техническое общество имени
академика С. И. Вавилова, 2009. – 178 с.
5. Лунев А. Н., Социальная практика как философское основание педагогического стратегирования в техническом вузе / А. Н. Лунев, Н. Б. Пугачева // Общество: философия, история, культура. – 2013. – No 4. – С. 34–37.
6. Поршнева Е. Р. Роль профессиональной ориентации в повышении эффективности обучения переводчиков-профессионалов / Е. Р. Поршнева // Психологическая наука и
образование. – 2003. – No 1. – С. 26–32. 7. Указ Президента України «Про заходи вдосконалення системи вищої освіти України» / Міністерство освіти і науки України. – No 199/2004, 17.02. – Київ, 2004 8. Указ Президента України «Про Національну доктрину розвитку освіти» / Міністерство освіти і науки України. – No347/2002, 17.04. – Київ, 2002.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Бочарникова, Т. Ф. (2016). Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. Educational Dimension, 47, 151–156. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2447

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти