Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців у процесі навчання англійського діалогічного мовлення

Автор(и)

  • Юлія Іванівна Лаптінова Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2448

Ключові слова:

комунікативна компетентність, діалогічне мовлення, непрофілююча спеціальність, фахова підготовка

Анотація

Лаптінова Ю. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців у процесі навчання англійського діалогічного мовлення.

У статті запропоновано подальше розроблення теоретико-методичної концепції формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у навчальному процесі вищого навчального закладу. З’ясовано труднощі викладання іноземної мови на немовних спеціальностях з урахуванням специфіки музично-виконавської професійної діяльності. Розглянуто специфічні особливості діалогу як засобу становлення комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців. Запропоновано комплекс спеціальних вправ, на основі якого можна створити оптимальні умови для формування діалогічних умінь студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 135

Біографія автора

Юлія Іванівна Лаптінова, Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського

кандидат філософських наук

Посилання

1. Бакум З. П. Етапи упровадження навчального діалогу в процесі вивчення іноземних мов майбутніми гірниками /З. П. Бакум, В. О. Лапіна // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць]. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2014. – Вип. 41. – С. 84–85.
2. Безкоровайна О. В. Актуальні аспекти комунікативної компетенції студентів ВНЗ / О. В. Безкоровайна, Л. В. Мороз // Наукові записки Національного університету «Острозька
академія». Сер. : Філологічна. – 2012. – Вип. 25. – С. 142– 145.
3. Берман И. М. Методика обучения английскому языку в неязыковых вузах / И. М. Берман. – Москва : Высшая школа, 1970. – 230 с.
4. Воєводін В. В. Навчальний оркестровий колектив у становленні творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця / В. В. Воєводін // Науковий Вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Ушинського. – Одеса, 2007. – С. 12–19.
5. Мельник І. С. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку комунікативної компетентності студентів мовних ВНЗ / І. С. Мельник // Науковий вісник ПДПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2008. – No 10–11, С. 285–294.
6. Пасинок В. Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема / В. Г. Пасинок; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 1999. – 154 c.
7. Сура Н. А. Навчання студентів університету професійно орієнтованому спілкуванню іноземною мовою / Н. А. Сура. – Луганськ : Вид-во Східноукраїнського НУ ім. В. Даля, 2008. – 126 с.
8. Черниш В. В. Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу / В. В. Черниш // Іноземні мови. – Київ : Ленвіт – 2012. – No 4. – С. 11–27.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Лаптінова, Ю. І. (2016). Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців у процесі навчання англійського діалогічного мовлення. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 156–161. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2448

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти