Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі

Автор(и)

  • Людмила Миколаївна Покорна Херсонський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453

Ключові слова:

комунікативна компетенція, соціокультурна компетенція, країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, соціолінгвістична компетенція

Анотація

Покорна Л. М. Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі.

У статті аналіз особливостей формування комунікативної компетенції дозволив відокремити соціокультурну компетенцію майбутніх учителів англійської мови в окремий компонент комунікативної компетенції та розглянути її як цілісну систему, до якої входить країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція та соціолінгвістична компетенції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 107

Біографія автора

Людмила Миколаївна Покорна, Херсонський державний університет

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Грачева Н. П. Понятие лингвострановедение. Его лингвистические и лингводидактические основы / Н. П. Грачева // Иностранные языки в школе. – 2000. –No 3. –
С. 77–80.
2. Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття). – Київ : Райдуга, 1994. – 62 с.
3. Райхштейн А. Д. Лингвистика и страноведческий аспект в преподавании иностранного языка / А. Д. Райхштейн // Иностранные языки в школе. – 1981. – No 4. – С. 13–19.
4. Ashworth Clark I. Stepping stones / Clark I. Ashworth. – Addison Wesley Longman LTD, 1998. – 90 р. 5. Kramsch C. J. Context and culture in language teaching / C. J. Kramsch. – Hong Kong : Oxford University Press, 1996. – 295 p.

Downloads

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Покорна, Л. М. (2019). Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 184–189. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти