Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453Ключові слова:
комунікативна компетенція, соціокультурна компетенція, країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, соціолінгвістична компетенціяАнотація
Покорна Л. М. Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі.
У статті аналіз особливостей формування комунікативної компетенції дозволив відокремити соціокультурну компетенцію майбутніх учителів англійської мови в окремий компонент комунікативної компетенції та розглянути її як цілісну систему, до якої входить країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція та соціолінгвістична компетенції.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Грачева Н. П. Понятие лингвострановедение. Его лингвистические и лингводидактические основы / Н. П. Грачева // Иностранные языки в школе. – 2000. –No 3. –
С. 77–80.
2. Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття). – Київ : Райдуга, 1994. – 62 с.
3. Райхштейн А. Д. Лингвистика и страноведческий аспект в преподавании иностранного языка / А. Д. Райхштейн // Иностранные языки в школе. – 1981. – No 4. – С. 13–19.
4. Ashworth Clark I. Stepping stones / Clark I. Ashworth. – Addison Wesley Longman LTD, 1998. – 90 р. 5. Kramsch C. J. Context and culture in language teaching / C. J. Kramsch. – Hong Kong : Oxford University Press, 1996. – 295 p.
С. 77–80.
2. Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття). – Київ : Райдуга, 1994. – 62 с.
3. Райхштейн А. Д. Лингвистика и страноведческий аспект в преподавании иностранного языка / А. Д. Райхштейн // Иностранные языки в школе. – 1981. – No 4. – С. 13–19.
4. Ashworth Clark I. Stepping stones / Clark I. Ashworth. – Addison Wesley Longman LTD, 1998. – 90 р. 5. Kramsch C. J. Context and culture in language teaching / C. J. Kramsch. – Hong Kong : Oxford University Press, 1996. – 295 p.
Downloads
Опубліковано
23-07-2019
Як цитувати
Покорна, Л. М. (2019). Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 184–189. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Миколаївна Покорна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.