Деякі аспекти проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів у контексті компетентнісного підходу

Автор(и)

  • Ольга Михайлівна Ткаченко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2459

Ключові слова:

професійна компетентність педагога, педагогічна творчість, педагогічна майстерність, етнопедагогічна компетентність, етнопедагогічна творчість учителя початкових класів

Анотація

Ткаченко О. М. Деякі аспекти проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів у контексті компетентнісного підходу

У статті акцентовано увагу на важливості для сучасного фахівця в галузі початкової освіти педагогічної творчості. На основі аналізу змісту педагогічної творчості автором доведена потреба формування в сучасного педагога здатності до етнопедагогічної творчості як елемента етнопедагогічної компетентності, що сприятиме професійній самореалізації вчителя початкових класів в умовах полікультурності сучасного суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 138

Біографія автора

Ольга Михайлівна Ткаченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

1. Етнонаціональна структура українського суспільства: [довідник] / Євтух В. Б., Трощинський В. Г., Галушко К. Ю., Чернова К. О. – Київ : Наукова думка, 2004. – 342 с.
2. Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії / Іван Андрійович Зязюн. – Київ : МАУП, 2000. – 312 с.
3. Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя / А. К. Маркова // Советская педагогика. – 1990. – No8. – С.82 – 88.
4. Педагогічна майстерність: [навч. посіб.] / [І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.]; за ред. І. А. Зязюна. – Київ : Вища школа, 2004. – 422 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Ткаченко, О. М. (2016). Деякі аспекти проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів у контексті компетентнісного підходу. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 215–220. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2459

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти