Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2464Ключові слова:
текстотворення, текстова діяльність, текстова компетентність, текстотворчі вміння, зв’язне мовленняАнотація
Компаній О. В. Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань.
У статті автор розглядає питання текстотворення шляхом аналізу понять «текстова діяльність», «текстова компетентність», «текстотворчі вміння», наводить їх пояснення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 169
Посилання
1. Бацевич Ф. C. Основи комунікативної лінгвістики : [підручник] / Ф. С. Бацевич. – Київ : Видавничий центр «Академія», 2004. – 344 с.
2. Болотнова Н. С. Коммуникативная стилистика текста / Н. С. Болотнова. – Москва : Наука, 2009. – 384 с.
3. Горошкіна О. М. Лінгводидактичні засади навчання української мови в старших класах природничо-математичного профілю: [монографія] / О. М. Горошкіна. – Луганськ : Альма-матер, 2004. –362 с.
4. Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку / И. А. Зимняя. – Москва : Русский язык, 1989. – 222 с.
5. Кубрякова Е. С. Человеческий фактор в языке. Язык и порождение речи / Е. С. Кубрякова, А. М. Шахнарович, Л. В. Сахарный. – Москва : Наука, 1991. – 240 с.
6. Кучеренко І. А. Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі / І. А. Кучеренко : дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : 13.00.02
«Теорія і методика навчання (укр. мова)». – Херсон, 2015. – 570 с.
7. Ладыженская Т. А. Система обучения сочинениям в 5–8 классах / Т. А. Ладыженская. – Москва : Просвещение, 1967. – 312 с.
8. Пентилюк М. І. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / М. І. Пентилюк. – Київ : Ленвіт, 2009. – 400 с.
2. Болотнова Н. С. Коммуникативная стилистика текста / Н. С. Болотнова. – Москва : Наука, 2009. – 384 с.
3. Горошкіна О. М. Лінгводидактичні засади навчання української мови в старших класах природничо-математичного профілю: [монографія] / О. М. Горошкіна. – Луганськ : Альма-матер, 2004. –362 с.
4. Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку / И. А. Зимняя. – Москва : Русский язык, 1989. – 222 с.
5. Кубрякова Е. С. Человеческий фактор в языке. Язык и порождение речи / Е. С. Кубрякова, А. М. Шахнарович, Л. В. Сахарный. – Москва : Наука, 1991. – 240 с.
6. Кучеренко І. А. Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі / І. А. Кучеренко : дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : 13.00.02
«Теорія і методика навчання (укр. мова)». – Херсон, 2015. – 570 с.
7. Ладыженская Т. А. Система обучения сочинениям в 5–8 классах / Т. А. Ладыженская. – Москва : Просвещение, 1967. – 312 с.
8. Пентилюк М. І. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / М. І. Пентилюк. – Київ : Ленвіт, 2009. – 400 с.
Downloads
Опубліковано
14-01-2016
Як цитувати
Компаній, О. В. (2016). Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 236–240. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2464
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Вікторівна Компаній
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.