Розвиток характерологічних рис особистості – необхідна умова становлення творчої особистості в умовах компетентнісної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2466Ключові слова:
компетентнісна освіта, уміння жити разом, уміння бути, вміння вчитися, вміння діяти, характерологічні риси особистості, інтелігентністьАнотація
Кисільова-Біла В. П. Розвиток характерологічних рис особистості – необхідна умова становлення творчої особистості в умовах компетентнісної освіти.
У статті порушується питання про необхідність виокремлення характерологічних рис у структурі творчої особистості як вимоги сьогодення в умовах компетентнісної освіти. Характеризуються характерологічні риси особистості, критерії та рівні їх сформованості у студентів педагогічного інституту.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 123
Посилання
1. Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности / В. И. Андреев. – Казань : Изд-во Казанского университета, 1988. – 228 с.
2. Кичук Н. В. Формування творчої особистості вчителя / Н. В. Кичук. – Київ : Либідь, 1991. – 96 с.
3. Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. – Москва : Наука, 1978. –127 с.
4. Педагогічна оцінка рівня сформованості творчих можливостей учнів (метод експертних оцінок): [науково-метод. посіб. для студентів] / упорядник Кисільова-Біла В. П. – Кривий
Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – 83 с.
5. Пономарев Я. А. Психология творчества и педагогика / Я. А. Пономарев. – Москва : Педагогика, 1976. – 280 с.
6. Поташник М. М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт: [пособие для учителя] / М. М. Поташник. – Київ : Рад. шк., 1983. –187 с.
7. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен; [перев. с англ.]. – Москва : Кошто-Центр, 2002. – 396 с.
8. Савченко О. Я. Компетентнісний підхід як чинник модернізації початкової освіти / О. Я. Савченко // Наука і освіта : науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. Педагогіка. – 2011. – No 4. – С. 13–16.
9. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість: [монографія] / С. О. Сисоєва. – Харків, Київ : Каравела, 1998. – 150 с.
10. Сухомлинский В. А. Педагогические сочинения: в 3-х т. – Т. 1. / сост. О. С. Богданова, В. З. Смаль. – Москва : Педагогика,1979. – 560 с.
2. Кичук Н. В. Формування творчої особистості вчителя / Н. В. Кичук. – Київ : Либідь, 1991. – 96 с.
3. Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. – Москва : Наука, 1978. –127 с.
4. Педагогічна оцінка рівня сформованості творчих можливостей учнів (метод експертних оцінок): [науково-метод. посіб. для студентів] / упорядник Кисільова-Біла В. П. – Кривий
Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – 83 с.
5. Пономарев Я. А. Психология творчества и педагогика / Я. А. Пономарев. – Москва : Педагогика, 1976. – 280 с.
6. Поташник М. М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт: [пособие для учителя] / М. М. Поташник. – Київ : Рад. шк., 1983. –187 с.
7. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен; [перев. с англ.]. – Москва : Кошто-Центр, 2002. – 396 с.
8. Савченко О. Я. Компетентнісний підхід як чинник модернізації початкової освіти / О. Я. Савченко // Наука і освіта : науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. Педагогіка. – 2011. – No 4. – С. 13–16.
9. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість: [монографія] / С. О. Сисоєва. – Харків, Київ : Каравела, 1998. – 150 с.
10. Сухомлинский В. А. Педагогические сочинения: в 3-х т. – Т. 1. / сост. О. С. Богданова, В. З. Смаль. – Москва : Педагогика,1979. – 560 с.
Downloads
Опубліковано
14-01-2016
Як цитувати
Кисільова-Біла, В. П. (2016). Розвиток характерологічних рис особистості – необхідна умова становлення творчої особистості в умовах компетентнісної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 247–251. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2466
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Валентина Петрівна Кисільова-Біла
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.