Розвиток змісту та структури фізичного виховання у вищих педагогічних навчальних закладах України у 1944–1991 рр.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2475Ключові слова:
фізичне виховання студентів, вищі педагогічні навчальні заклади, зміст та структура фізичного вихованняАнотація
Євтушенко Є. Г. Розвиток змісту та структури фізичного виховання у вищих педагогічних навчальних закладах України у 1944–1991 рр.
У процесі аналізу встановлено, що основними носіями змісту та структури фізичного виховання студентів ВНЗ були навчальні плани і програми єдиного державного зразка. У програмах зміст фізичного виховання диференціювався за спрямуванням, компонентами, рівнем підготовки студентів. З’ясовано, що протягом досліджуваного періоду до структури фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів входили два види занять: обов’язковий та факультативний курси.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. ЦДАВО України, ф. 166, оп. 15, спр. 1121, 21 арк.
3. ЦДАВО України, ф. 166, оп. 15, спр. 1657, 264 арк.
4. ЦДАВО України, ф. 166, оп. 15, спр. 1857, 105 арк.
5. ЦДАВО України, ф. 166, оп. 15, спр. 2609, 216 арк.
6. ЦДАВО України, ф.166, оп. 15, спр. 2610, 106 арк.
7. ЦДАВО України, ф. 166, оп. 15, спр. 3761, 218 арк.
8. ЦДАВО України, ф. 166, оп. 15, спр. 4637, 114 арк.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Євгеній Григорович Євтушенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.