Особливості змісту навчальної програми «Англійська мова та література» в Гонконзькому університеті (КНР)

Автор(и)

  • Олена Смолярчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2713

Ключові слова:

філолог, англійська мова та література, мова і комунікація, спеціальність, навчальна програма, кредит, ознайомлювальні курси, поглиблені курси

Анотація

Смолярчук О. Ф. Особливості змісту навчальної програми «Англійська мова та література» в Гонконзькому університеті (КНР).

У статті розглянуто питання змісту навчальної програми та дисциплін для підготовки майбутніх філологів-бакалаврів на факультеті англійської мови в Гонконзькому університеті (КНР). Представлено вибір спеціальностей, вимоги до вступу та першого року навчання, перелік предметів з ознайомлювальних та поглиблених курсів для спеціальності «Англійська мова та література» з розподілом кредитів на кожний предмет, а також розглянуто перелік предметів і зазначено кількість кредитів з курсів для написання дипломної роботи. Запропоновано використання досвіду професійної підготовки філологів-бакалаврів англійської мови в Гонконзькому університеті (КНР) з метою вдосконалення підготовки таких фахівців у вищих навчальних закладах України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 75

Посилання

1. Англійська мова та її важливість на сьогоднішній день. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.movi.com.ua/angliyska-mova/813-angliyska-mova-i-yiyi-vaglivist
2. Regulations and syllabuses (BA 3-year curriculum in the academic year 2013-2014) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://arts.hku.hk/BAprogramme/2010/advising/BA %20RegulationsSyllabuses %202013-14.pdf.
3. Xie Bangxiu. English in China Today (Wuhan, China) [Електронний ресурс] / Bangxiu Xie. – Режим доступу: http://www.jesusjazzbuddhism.org/ english-in-china-today.html

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Смолярчук, О. (2015). Особливості змісту навчальної програми «Англійська мова та література» в Гонконзькому університеті (КНР). Educational Dimension, 44, 372–378. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2713

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек