ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4900Ключові слова:
виховний процес, моральна саморегуляція, саморозвиток, виховні технологіїАнотація
Розглянуто основні напрямки, соціальні фактори, педагогічні умови і механізми розвитку моральної саморегуляції майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу. На підставі досліджень виявлено, що в процесі формування моральної культури майбутніх учителів велику роль відіграє сім’я і найближче соціальне оточення. Аргументовано, що серед майбутніх учителів існує певна обмеженість у сприйнятті різноманітних моральних норм і усвідомленні соціокультурної необхідності їх дотримання. Зроблено висновок, що процеси морального саморозвитку і саморегуляції поведінки майбутніх учителів можуть бути ефективними за умови, якщо вони опосередковуються комплексним впливом на їх внутрішній духовний світ, систему цінностей, уявлень, переконань та сенсожиттєвих орієнтирів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Еникссв М.И. Енциклопедия. Общая и социальная психология /Марат Енитеев. - М.: «ПРИОР», 2002. - 559 с.
Слободчиков В.И. Словарь по Коджаспирова.-М.: ИКЦ «Март», 2005. - 448 с. (с.307).
Словарь-справочник по педагогике / авт. и сост. В.И. Мижериков; под общ ред П.И. Пидкасистого. - М.: ТЦ Сфера, 2004.-448 с. (с. 330)].
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 A.V. Dontsov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.