ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТЛІ РЕФЛЕКСИВНОГО ХАРАКТЕРУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4928Ключові слова:
рефлексія, саморегуляція діяльності, суб’єкт діяльностіАнотація
Розглянуто проблему підвищення результативності навчального процесу ВНЗ шляхом розвитку саморегуляції діяльності. Висвітлено аспекти покращення навчальної і професійної діяльності студента із врахуванням прийняття участі в цьому процесі здатності до саморегуляції. Розкрито особливості відносин викладача і студентів у педагогічному процесі в умовах рефлексивної діяльності. Зроблено висновок, що рефлексивний характер навчального процесу та звернення до саморегуляції діяльності стає важливою якістю взаємодії викладача і студентів, підвищує мотивацію і результативність навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гриньова М.В. Психологічні основи саморегуляції педагога / М.В. Гриньова // Імідж сучасного педагога. - № 7-8. - 2008. - С. 71-76.
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский. - М.: Педагогика-Пресс, 1996. - 536 с.
Конопкин О.А. Психологические механизмы регуляции деятельности / О.А Конопкин. - М., 1980.
Моросанова В.И. Индивидуальный стиль саморегуляции в произвольной активности человека / В.И. Моросанова // Психол. журнал. - Т. 16. - № 4. - 1995. - С. 26-35.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 T.Ye. Herantiya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.