ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНКУРС ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ С АМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • О.М. Овчарова Харківський НПУ ім. Г.С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4941

Ключові слова:

студенти, педагогічний конкурс, професійна самореалізація, позанавчальна діяльність, вищий педагогічний навчальний заклад

Анотація

Вивчено питання організації педагогічного конкурсу з метою професійної самореалізації майбутніх учителів в позанавчальній роботі вищого педагогічного навчального закладу. Визначено сутність поняття «самореалізація». Надано оцінку особистісній самореалізації майбутнього учителя. Охарактеризовано процес педагогічної творчості. Наголошено на професійній компетентності та методичній підготовці майбутнього педагога як провідних якостях викладача.  

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 67

Посилання

Барышникова Т. И. Педагогические условия развития способности к самореализации: Автореф. дис. канд. пед. наук / Т. И. Барышникова - Хабаровск, 2002. - 186 с.

Каптерев П. Ф. Избранные педагогические сочинения / П. Ф. Каптерев - М., 1982. - 704 с.

Коган Л. Н. Всестороннее развитие личности и культура / Л. Н. Коган - М. : Просвещение, 1981. - 387 с.

Коростылева Л. П. Психология самореализаци личности / Л. П. Коростылева-С.-П., 2003. - 200 с.

Лосева Н.М. Самореалізація викпадача-куратора: нав.-метод, посіб. / Донецький національний ун-т. - 2вид., перерос. - Донецьк : ДонНУ, 2004. - 227 с.

Психологический словарь / В.П. Зинченко. ~ М., 1999.-С. 344.

Рибалко Л. С. Методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя (акмеологічний аспект) : монографія / Л. С. Рибалко. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2007. - 443 с.

Ушинский К. Д. Педагогические сочинения : в 6 т. / К. Д. Ушинский - Т. 5. - М,1990. - 528 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Овчарова, О. (2022). ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНКУРС ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ С АМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Educational Dimension, 29, 243–248. https://doi.org/10.31812/educdim.4941

Номер

Розділ

Професійний саморозвиток особистості: психол., педагогічні, соц.-екон