ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4945Ключові слова:
емоційна стійкість, саморегуляція, студенти, вищий навчальний педагогічний заклад, ділова іграАнотація
Розглянуто категорію «саморозвиток», що є одним з ключових понять в педагогіці, психології, соціології. Акцентовано особливу увагу на те, що саморозвиток майбутніх учителів – обов’язкова складова сучасної освіти, показник суб’єктності вчителя на всіх етапах його неперервної педагогічної освіти. Подано суттєві характеристики саморозвитку майбутнього педагога. Визначено домінантні ознаки самоосвіти. Зроблено висновок, що основою професійного саморозвитку особистості майбутнього учителя є процес самоосвіти, який сприяє формуванню професійного «Я» майбутніх педагогів, є запорукою високого рівня професіоналізму, творчої активності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Изард К. Э. Психология эмоций : пер. с англ. / Кэрролл Э. Изард. - Спб. : Питер, 2003. - 460 с. - (Мастера психологии).
Сухомлинский В. А. Рождение гражданина / В. А. Сухомлинский. - К. : Рад. школа, 1985.-С. 245.
Нікіфорова Л. Б. Формування емоційної культури майбутніх менеджерів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Л. Б. Нікіфорова. - Херсон : Айлант, 2008. - 84 с.
Кругликов В. Н. Деловые игры и другие методы активизации познавательной деятельности / В. Н. Кругликов, Е. В. Платонов, Ю. А. Шаранов. - СПб. : Изд- во П-2, 2006. - 192 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 H.S. Kovalenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.