ПСИХОДИДАКТИЧШ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У СТУДЕНТШ-ПСИХОЛОГІВ У ХОДІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4953Ключові слова:
професійна ідентичність, рефлексія, наукова рефлексія, психодидактичні умови, розвивальний діалогАнотація
Проаналізовано проблему професійної ідентичності у дослідженнях українських психологів. Розкрито теоретичні, методологічні та практичні аспекти створення психодидактичних умов формування професійної ідентичності у студентів-психологів. Виділено три компоненти особистісного розвитку в ході професійної ідентифікації – професійний світогляд, наукова рефлексія, самозмінення. Апробовано креативні дидактичні засоби у ході викладання курсу «Історія психології». Доведено їх ефективність в контексті розвивального рефлексивного демократичного психологічного поля.
Завантаження
Metrics
Посилання
Буряк В. Методологія педагогічної теорії / Володимир Буряк // Вища школа. Науково-практичне видання. - К.: МОН Украйи. - 2008. - №12. - С. 3-10. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4787
Белинская Е. П. Исследования личности: традиции й перспективи / Е.П. Белинская // Социальная психология в современном мире. - М.: Аспект Пресе, 2002. - С. 42-61.
Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / За редакцією В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004. - 387 с.
Коржуев А.В. Рефлексия и критическое мышление в контексте задач высшего образования / А.В. Коржуев, В.А. Попков, Е.Л. Рязанова // Педагогика. - М.: «Педагогика», 2002. - №1. - С.18-22.
Лукіянчук А.М, Проблема ідентифікації у професійному становленні студентів вищого навчального закладу І-ІІ рівнів акредитації педагогічного профілю // Народна освіта [ел. фахове видання]. - 2007. - Вип. З
Марусинець М. Прикладні аспекти дослідження професійної ідентичності особистості / М. Марусинець // Соціальна психологія. - 2005. - № 3 (11). - С. 90-97
Міненко О.О. Особистісне змінювання в процесі професійної підготовки студентів-психологів : автореф. дис. канд. психол. наук : 19.00.07 / О.О. Міненко ; НПУ ім. М.ПДрагоманова. - К., 2004. - 20 с.
Олійник П.М. Форми і методи активного навчання // Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі Навч. посіб./ за ред. С.У. Гончаренка, П.М. Олійника. - К. : Виша школа, 2003. - С. 124-135.
Павлюх В.В. Особливості дослідження професійної ідентичності у майбутніх практичних психологів / В.В. Павлюх // Збірник наукових праць Кам'янець-Подшьського Національного університету ім. І. Огієнка. - 2009. - №11.
Пежемская Ю.С. Развиваюший аналог как метод проблемного обучения и практика его применения в вузе / Ю.С. Пежемская // Психология в вузе. - Москва-Обнинск, 2009. - №1. - С. 30-52.
Пов'якель Н.І. Саморегуляція професійного мислення в системі фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н.І. Пов'якель ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2004. - 40 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 M.S. Nikiforova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.