ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ КРИЗ ФАХОВОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • О.А. Столярчук Київський університет ім. Б. Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4955

Ключові слова:

професійно спрямоване навчання, криза фахового навчання

Анотація

Аргументовано, що в процесі фахової підготовки особистість переживає певні кризи професійного навчання. З’ясовано найбільш кризові ситуації для студентського віку. Проаналізовано зміст становлення студентів як майбутніх суб’єктів педагогічної діяльності. Виокремлено кризи їх фахового навчання. На підставі емпіричних досліджень підтверджено переживання криз адаптації, апробації та фахової готовності більшістю майбутніх учителів. Наголошено, що студенти, маючи значний досвід фахового навчання, спроможні виявити та оцінити наявність у себе симптомів кризи та характер її перебігу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 47

Посилання

Зеєр З.Ф. Психология профессий /З.Ф. Зеер. - М. : Академический проект ; Фонд «Мир», 2006. - С. 203-228.

Малкина-Пых И.Г. Психосоматика : Новейший справочник / И.Г. Малкина-Пых. - М. : Изд-во Зксмо; СПб. : Сова, 2003. - 928 с.

Поваренков Ю.П. Психологический анализ професіонального становлення учителя на стадии обучения в педагогическом вузе // Вестник Башкирского университета, 2006. - № 3. - С. 192-200.

Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи : навчальний посібник / Л.Г. Подоляк. - К.: ТОВ «Філ-студія», 2006. - С. 54-57.

Столярчук О.А. Вплив емоційного стану викладача на пізнавальну діяльність студентів / О.А. Столярчук // Вищі школа. - 2006. - № 3. - С. 23-25.

Чуйко О.В. Психологічна служба ВНЗ як фактор екологізації освітнього середовща / О.В. Чуйко // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. Костюка АПН України ; / за ред. С. Максименка. - К. : Логос, 2008. - Т.7, вип. 15. - С. 309-312.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Столярчук, О. (2022). ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ КРИЗ ФАХОВОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Educational Dimension, 29, 305–311. https://doi.org/10.31812/educdim.4955

Номер

Розділ

Професійна взаємодія як умова особистісного розвитку