ДИДАКТИЧШ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ З РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОЇ ОЦІНКИ ПІДЛІТКІВ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ

Автор(и)

  • С.Г. Коваленко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4960

Ключові слова:

структура естетичної оцінки, естетичний смак, естетична свідомість, комп'ютерна технологія навчання естетичного сприйняття

Анотація

За результатами досліджень, спостережень та спілкування з підлітками сільських шкіл було визначено рівень сформованості естетичної оцінки в учнів VII-IX класів. На підставі досліджень було виявлено найбільш відповідні дидактичні засоби, які позитивно сприяли розвитку естетичної оцінки підлітків сільської місцевості. Змодельовано дидактичні умови формування естетичної оцінки підлітків. Продемонстровано структуру естетичної оцінки, що включає естетичні переживання, когнітивну сферу, комунікативно-мотиваційну сферу. Рекомендовано використання комп’ютерної технології в розвитку естетичної оцінки підлітків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 50

Посилання

Бочелюк В.Й., Бочелюк В.В. Дозвіллєзнавство" [Електронний ресурс] / Спосіб доступу: Іоиг1іЬ.пеІ'Ьоок8_икг/Ьос1в1ІІк.ЬІт.

Головенько В.А., Яременко О.О. Щорічна доповідь Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України про становище молоді в Україні (за підсумками 2003 року) «Сільська молодь України: стан, проблеми та шляхи 'к розв'язання»//Український соціум. - 2005. - №1 (6). - С. 112-125. DOI: https://doi.org/10.15407/socium2005.01.111

Коваль Л.Г. Виховання почуття прекрасного : методичний посібник / Л.Г. Коваль. - К. : Радянська школа, 1983. - 120 с.

Об установлений прожиточного минимума и минимальной заработной платы от 20.10.2009 г. № 1646- VI. . - elay.com.ua/show_news.php?id=27

Самохвалова В.И. Красота против энтропии. - М., Наука, 1990. 176 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Коваленко, С. (2022). ДИДАКТИЧШ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ З РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОЇ ОЦІНКИ ПІДЛІТКІВ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ. Educational Dimension, 29, 320–328. https://doi.org/10.31812/educdim.4960

Номер

Розділ

Професійна взаємодія як умова особистісного розвитку