САМООРГАНІЗАЦІЯ - ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ УЧНЯ І СТУДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4964Ключові слова:
самоорганізація, саморозвиток, самопрограмування, креативна педагогічна парадигмаАнотація
Обґрунтовано саморозвиток особистості з філософської і психологічної позицій. Виявлено чинники переорієнтації педагогів на засади креативно-педагогічної парадигми. Висунуто пропозиції відмовитися від домінуючого застосування пояснювально-ілюстративного методу навчання і відповідній йому типології уроків, тому, що в таких умовах учень і студент позбавляється творчої діяльності. Розроблено педагогічну систему навчання самоорганізації учнів (технологій самотворення особистості). Апробовано посібник «Особистий проект студента», що передбачає включення студентів у розробку і оволодіння власною системою самоорганізації: самоменеджмент, самомоніторинг, самоосвіта, особисте життя.
Завантаження
Metrics
Посилання
Горлач М. І. Вибране: У 3 т. Т. 1. Смисл життя. - X. : Факт, 2003 .-621с.
Кремень В. Г., Табачник Д. В., Ткаченко В. М. Україна: альтернативи поступу (критика історичного досвіду). - К. : «АКС-ІЖКАІМЕ», 1996. - 793 с.
Сологуб А. І. Особистий щоденник дослідника. -Кривий Ріг : Куба, 2002. - 108 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 А. І. Sologub
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.