САМООРГАНІЗАЦІЯ - ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ УЧНЯ І СТУДЕНТА

Автор(и)

  • А. І. Сологуб Національна металургійна Академія України, м. Кривий Ріг

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4964

Ключові слова:

самоорганізація, саморозвиток, самопрограмування, креативна педагогічна парадигма

Анотація

Обґрунтовано саморозвиток особистості з філософської і психологічної позицій. Виявлено чинники переорієнтації педагогів на засади креативно-педагогічної парадигми. Висунуто пропозиції відмовитися від домінуючого застосування пояснювально-ілюстративного методу навчання і відповідній йому типології уроків, тому, що в таких умовах учень і студент позбавляється творчої діяльності. Розроблено педагогічну систему навчання самоорганізації учнів (технологій самотворення особистості). Апробовано посібник «Особистий проект студента», що передбачає включення студентів у розробку і оволодіння власною системою самоорганізації: самоменеджмент, самомоніторинг, самоосвіта, особисте життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 103

Посилання

Горлач М. І. Вибране: У 3 т. Т. 1. Смисл життя. - X. : Факт, 2003 .-621с.

Кремень В. Г., Табачник Д. В., Ткаченко В. М. Україна: альтернативи поступу (критика історичного досвіду). - К. : «АКС-ІЖКАІМЕ», 1996. - 793 с.

Сологуб А. І. Особистий щоденник дослідника. -Кривий Ріг : Куба, 2002. - 108 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Сологуб, А. І. (2022). САМООРГАНІЗАЦІЯ - ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ УЧНЯ І СТУДЕНТА. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 338–342. https://doi.org/10.31812/educdim.4964

Номер

Розділ

Моніторинг саморозвитку особистості: новітні засоби та підходи