ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРЕДМЕТ ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4966Ключові слова:
шкільне середовище, проектування, освітній простірАнотація
Означено напрями інноваційних освітніх процесів у школі на двох рівнях: як локальні інновації в традиційній системі навчання, які не змінюють освітнє середовище школи і як впровадження цілісних освітніх систем, що сприяють формуванню інноваційного шкільного середовища в умовах проектування. Проаналізовано розвивальні навчальні системи, які формують особистісно зорієнтоване шкільне середовище. Визначені умови ефективного функціонування вікового навчального простору. Описано особливості антропологічно орієнтованих шкіл. Запропоновано моделі інноваційного освітнього середовища шкіл, де пріоритетними напрямами є гуманізація, екологізація та інтеграція.
Завантаження
Metrics
Посилання
Битянова М. Р. Работа с ребенком в образовательной среде решение задач й проблем развития : научно-методическоє пособие для психологов й педагогов / М.Р. Битянова. - М. : МГППУ, 2006. - 96 с.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України . - 2002. - № 33. 23 квітня. - С. 4-6.
Проданов И. И. Исследование путей управлення профессионализмом учителя в инновационной системе образования региона / И.И. Проданов. - СПб. Узд-во РПГУ им. А. Й. Герцена, 1998. - 239 с.
Фрумин И. Д. Образовательное пространство как пространство развития / И.Д. Фрумин, Б.Д. Зльконин // ВопросьІ психологии. - 1993. - №1. - С. 24-32.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 A.D. Tsymbalaru
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.