ДІАГНОСТИКА СТАНУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4967Ключові слова:
комп'ютерна техніка, комп'ютеризація, комп'ютерна грамотність, музична педагогікаАнотація
На основі діагностики розглянуто проблему вдосконалення підготовки майбутнього педагога музики. Узагальнено практичний досвід використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі. Проаналізовано рівень підготовки майбутніх учителів музики до використання комп’ютерних технологій в професійній діяльності. Визначено дидактичні умови успішної підготовки майбутніх учителів музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гончаренко Л. А. Організація роботи з формування готовності педагогів до діяльності в полікультурному середовищі в системі післядипломної освіти / Л.А. Гончаренко // Педагогічний альманах. - Випуск 1, Київ - Херсон. - 2006. - 289 с.
Гумінська О. Використання мультимедійних засобів - оновлення методики викладання мистецтв / О. Гумінська // Мистецтво та освіта. - 2009. - №3 - С. 21-25.
Кравцова А. Ю. Совершенствование системи подготовки будущих учителей в области информационных и коммуникационных технологий в условиях модернизации образования (на материале зарубежнЫх исследований): дисс. .. .доктора пед. наук 13.00.02 / Кравцова Алла Юрьевна. - М., 2004. - 263 с.
Педагогіка вищоїшколи : навч. посіб. / [І.О. Баргенєва, І. М. Богданова, І. В. Вужина та ін.]; під ред. 3. Н. Курлянд. - О. : ПДПУ ім. К.Д Ушинського, 2002. - 344 с.
Пястковський І. Соціальні наслідки впровадження новітніх технологій в музичній освіті // Проблеми музичної освіти. -К. — 2003. - С. 19-22.
Сисоєва С. Психолого-педагогічне забезпечення впровадження сучасних інформаційних технологій у професійних навчальних закладах / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2007. №3/4. - С. 91-101.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Ya.V. Toporivska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.