КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ З ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • О.А. Чаркіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4969

Ключові слова:

педагогічне тестування, кваліметричний моніторинг, якість навчальних досягнень

Анотація

Розглянуто концептуальні основи моніторингу в освіті. Обґрунтовано необхідність виділення нового типу моніторингу – кваліметричного – як способу і технології діагностики, оцінки і менеджменту якості вищої освіти на прикладі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито ознаки, притаманні для кваліметричного моніторингу. Зроблено висновок, що об’єктивна діагностика якості вищої професійної освіти можлива завдяки багаторівневому кваліметричному моніторингу, що передбачає накопичення і аналіз статистичних  результатів про якість навчальних досягнень студентів.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 54

Посилання

Аветисов А.А. Основные положения системно-квалиметрической концепции повышения качества образования / А.А. Аветисов // Надёжность и контроль качества -М., 1999. - №2. - С. 57-60.

Галямина И.Г., Димитрова И.Е. Пример проведения мониторингового исследования на уровне учебно-методического объединения вузов / И.Г. Галюмина, И. Е. Димитрова. - М. : ИЦПКПС, 2001.-25 с.

Горб В.Г. Педагогический мониторинг образовательного процесса как фактор повышения его уровня и результатов / В.Г. Горб // Стандарты и мониторинг в образовании. – М., 2000. - №5. - С. 33-37.

Ефремова Н.Ф. Тестирование и мониторинг: рекомендации учителю / Н Ф. Ефремова // Стандарты и мониторинг в образоваиии. - М., 2001. - №3. - С. 55-60.

Зимняя И.А. Мониторинг качества и качество монитортинга в образовании / И.А. Зимняя / Материалы VІІІ симпознума «Квалиметрия человека и образования: методология и практика», -М.: ИЦПКІС, 1999.- Ч.2. - С. 246-253.

Михайлычев Е.А., Карпова Г.Ф. Педагогическая диагностика: история, теория, современность / Е.А. Михайлычев, Г.Ф. Карпова. - Ростов в/Д:ЮЮ РАО, 2002. - 432 с.

Bochger T., Breguin A., Marie G., Verstralen, H. Combining classical test theory and item response teory / T. Bechger, A. Breguin, G. Maris. - Measurement and Research Department Reports No. 2003-4. Amhem, Netherlands: CITO, National Institute for Educational Measurement. - Pp. 354-412.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Чаркіна, О. (2022). КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ З ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Educational Dimension, 29, 358–367. https://doi.org/10.31812/educdim.4969

Номер

Розділ

Моніторинг саморозвитку особистості: новітні засоби та підходи