АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА МАТЕМАТИЧНИМ ПРОФІЛЕМ

Автор(и)

  • Г.Ф. Чабанюк ПНПУ ім. К.Д. Ушинського, м. Одеса

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4972

Ключові слова:

візуальне мислення, профільне навчання, математичні профільні класи

Анотація

Досліджено особливості розвитку процесуальних характеристик візуального мислення у підлітків, які навчаються за математичною профільною програмою. Детально описано проведення емпіричного дослідження, що дозволило виявити розвиток візуального мислення. На основі отриманих результатів стверджено, що в учнів класу математичного профілю відбувається розвиток візуальної оригінальності створеного образу, але цей розвиток характеризується нерівномірністю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 61

Посилання

Арихейм Р. Искусство и визуальное восприятие / Р. Арнхейм ; пер. с англ. - М. : Прогресе, 1974. - 392 с.

Выготский Л.С. Избранные психологические произведения / Л.С. Выготский. - М.: Наука, 1956. - 262 с.

Грек О.М. Візуальна креативність у структурі ввуально-мисленневої діяльності / О.М. Грек // Наука і освіта. - 2007. - № 4-5.

Крутецкий В.А. Психология подростка / В.А. Крутецкий, Н.С. Лукин.- изд. 2-е, испр. и доп. - М. : Просвещение, 1965.

Мартиросян Л.П. Развитие познавательного интереса в процессе использования информационного обеспечения математического образования / Л.П. Мартиросян // Мир психологи : науч.-метод.журн. - М.; Воронеж, 2005. - №1.

Пиаже Ж. Избраннме психологические трудн: Психология интеллекта. - М.: Международная психологическая академия, 1984. - 24 с.

Симоненко С.М. Динамика развития интеллектуальной сферы в подростковом возрасте / С.М. Симоненко // Наука і освіта. - 2000. - № 6.

Симоненко С.М. Психологія візуального мислення: стратегіально-семантичний підхід / С.М. Симоненко. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2005. - 320 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Чабанюк, Г. (2022). АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА МАТЕМАТИЧНИМ ПРОФІЛЕМ. Educational Dimension, 29, 381–387. https://doi.org/10.31812/educdim.4972

Номер

Розділ

Моніторинг саморозвитку особистості: новітні засоби та підходи