АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА МАТЕМАТИЧНИМ ПРОФІЛЕМ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4972Ключові слова:
візуальне мислення, профільне навчання, математичні профільні класиАнотація
Досліджено особливості розвитку процесуальних характеристик візуального мислення у підлітків, які навчаються за математичною профільною програмою. Детально описано проведення емпіричного дослідження, що дозволило виявити розвиток візуального мислення. На основі отриманих результатів стверджено, що в учнів класу математичного профілю відбувається розвиток візуальної оригінальності створеного образу, але цей розвиток характеризується нерівномірністю.
Завантаження
Metrics
Посилання
Арихейм Р. Искусство и визуальное восприятие / Р. Арнхейм ; пер. с англ. - М. : Прогресе, 1974. - 392 с.
Выготский Л.С. Избранные психологические произведения / Л.С. Выготский. - М.: Наука, 1956. - 262 с.
Грек О.М. Візуальна креативність у структурі ввуально-мисленневої діяльності / О.М. Грек // Наука і освіта. - 2007. - № 4-5.
Крутецкий В.А. Психология подростка / В.А. Крутецкий, Н.С. Лукин.- изд. 2-е, испр. и доп. - М. : Просвещение, 1965.
Мартиросян Л.П. Развитие познавательного интереса в процессе использования информационного обеспечения математического образования / Л.П. Мартиросян // Мир психологи : науч.-метод.журн. - М.; Воронеж, 2005. - №1.
Пиаже Ж. Избраннме психологические трудн: Психология интеллекта. - М.: Международная психологическая академия, 1984. - 24 с.
Симоненко С.М. Динамика развития интеллектуальной сферы в подростковом возрасте / С.М. Симоненко // Наука і освіта. - 2000. - № 6.
Симоненко С.М. Психологія візуального мислення: стратегіально-семантичний підхід / С.М. Симоненко. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2005. - 320 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 H.F. Chabanyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.