КОМПЛЕКСНИЙ СУПРОВІД УЧНІВ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4992Ключові слова:
супровід, психологічна адаптація, психолого-педагогічний статус, особисті досягнення, розвиток дитини, емоційний станАнотація
Запропоновано схему психолого-педагогічного супроводу дитини. Обґрунтовано, що схема-програма дозволить дитині безболісно прийняти і засвоїти нові соціальні ролі, успішно функціонувати в системі шкільних відносин. Обговорено роль кожного з учасників психолого-педагогічного супроводу. Визначено соціально-психологічні умови і компоненти для успішного навчання і розвитку дітей в системі шкільного
навчально-виховного середовища.
Завантаження
Metrics
Посилання
Александровский Ю.А. Состояния психиической дезадаптации и их
компенсація / Ю.А. Александровский. - М.: Наука, 1976.
Боженко Л.М. Робота шкільної бібліотеки у формуванні позитивної мотивації
на здоровий спосіб життя / Л. М. Боженко // Шильна бібліотека. - 2005. - №2.
-С. 96-100.
Бойченко, Т. Валеологія - мистецтво бути здоровим / Т. Бойченко // Здоров'я
та фізична культура (Шкільний світ). - 2005. - №2. - С. 1-4.
Єргієва Л. Формування культури псих, здоров'я особистості / Л. Єргієва //
Психолог. - 2008. - №21 (309). DOI: https://doi.org/10.1111/j.1468-0491.2008.00401.x
Метеус О.В. Комплексний супровід розвитку учнів / О.В. Метеус. - Волгоград
: «Учитель», 2007. - 122 с.
Практическая психология образования / Под. ред. И.В. Дубровиной. - М. :
Сфера, 1997.
Северина С. Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку особистості /
С. Северина // Психолог. - 2008. - № 40 (328) жовтень.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 N.A. Prokopenko, O.V. Kisyel, I.B. Kiyanchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.