Формування психологічних компетенцій для роботи у новій українській школі

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0003-3481-1277

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3721

Ключові слова:

креативність, компетенції, креативне мислення, тренінг, інтерактивні методи, нова українська школа

Анотація

У статті представлено опис одного з ефективних методів
підготовки майбутнього вчителя до роботи у новій українській школі –
розвиток креативного мислення. Надано стислий огляд наукових
публікацій з проблеми. Зазначено основні критерії креативного мислення:
швидкість, гнучкість, оригінальність. Вміщено стислий опис структури
програми розвитку: лекційний блок, практичні заняття, тренінгові заняття,
вправи для самостійного опрацювання. Стисло представлено основне
змістовне наповнення лекцій, тренінгових занять, обґрунтована
можливість самостійного розвитку креативного мислення. Доведена
ефективність інтерактивних засобів розвитку креативного мислення.

Metrics

PDF views
102
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20267.0
|
Abstract views: 119 / PDF downloads: 102

Біографія автора

Наталя Миколаївна Макаренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних  наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Макаренко, Н. М. (2019). Формування психологічних компетенцій для роботи у новій українській школі. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 147–154. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3721

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають