Розвиток креативного мислення майбутнього педагога як передумова результативної діяльності

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7222

Ключові слова:

креативне мислення, креативність, рівні розвитку, компетенції, інноваційні методи навчання

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність розвитку креативного мислення майбутніх працівників сфери освіти як передумови результативної діяльності щодо самоудосконаленню та розвитку компетенцій. Представлено результати діагностики критеріїв креативного мислення (швидкості, гнучкості, оригінальності, розробленості). Визначено рівень розвитку майбутньої професійної діяльності (рецептурний, алгоритмічний, копіювальний). Обгрунтовано необхідность впровадження інноваційних форм навчання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 130 / PDF downloads: 73

Біографія автора

Наталя Миколаївна Макаренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Макаренко, Н. М. (2022). Розвиток креативного мислення майбутнього педагога як передумова результативної діяльності. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 103–110. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7222

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають