Розвиток креативного мислення майбутнього педагога як передумова результативної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7222Ключові слова:
креативне мислення, креативність, рівні розвитку, компетенції, інноваційні методи навчанняАнотація
У статті обґрунтовано необхідність розвитку креативного мислення майбутніх працівників сфери освіти як передумови результативної діяльності щодо самоудосконаленню та розвитку компетенцій. Представлено результати діагностики критеріїв креативного мислення (швидкості, гнучкості, оригінальності, розробленості). Визначено рівень розвитку майбутньої професійної діяльності (рецептурний, алгоритмічний, копіювальний). Обгрунтовано необхідность впровадження інноваційних форм навчання.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 128
/ PDF downloads: 68