Використання можливостей Інтернету при вивченні психологічних дисциплін

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7277

Ключові слова:

контекстне навчання, соціалізація, семіотична, імітаційна, соціальна моделі, кліпове мислення, когнітивне новоутворення

Анотація

У статті аналізуються можливості використання Інтернет-джерел при вивченні курсів психології. Представлено опис особливостей впливу використаних матеріалів Інтернету на кліпове мислення як когнітивне новоутворення, обгрунтовано введення контекстного навчання (семіотичної, імітаційної, соціальної моделей) для його ефективного використання. Стисло подано види діяльності у реалізації моделей контекстного навчання, описано перші результати. Особлива увага приділена опису форм робот из Інтернет-джерелами, алгоритму розвитку навичок обробки та презентації наукової літератури.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 54

Біографія автора

Наталя Миколаївна Макаренко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Азаренок Н. В. Клиповое сознание и его влияние на психологию человека в современном мире //Материалы Всероссийской юбилейной научной конференции, посвященной 120-летию со дня рождения С. Л. Рубинштейна. – Психология в современном мире. – Том 5 /Отв.редакторА. Л. Журавлев. – Москва : Интситут психологии РАН, 2009. – С.110 2. Вербицкий А. А. Концепция знаково-контекстного обучения в вузе / А. Вербицкий. [Электронный ресурс] // Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Контекстное_обучение 3.Основи критичного мислення: навчальний посібник для учнів 10(11) класів / О. І. Пометун, Л. М. Пилипчатіна, І. М. Сущенко, І. О. Баранова. – Київ : Видавничий дім «Освіта», 2016. – 192 с. 4.Семеновских Т. В. Клиповое мышление – феномен современности / Т. В. Семеновских [Электронный ресурс] // Режим доступу : http://jarki.ru/wpress/2013/02/18/3208/ 5.Фрумкин К. Г. Клиповое мышление и судьба линейного текста / К. Г. Фрумкин [Электронный ресурс] // Режим доступу : http://nounivers.narod.ru/ofirs/kf_clip.htm 6.Michael S. Rosenwald. Serious reading takes a hit from online scanning and skimming, researchers say[Электронный ресурс] / M. Rosenwald Режим доступу: www.washingtonpost.com Published: April 7,2014 7.Siegle D.Six uses of the internet to develop students’s gifts and talents Gifted Child Today,2005/ - Vol.3 - №22/

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Макаренко, Н. М. (2022). Використання можливостей Інтернету при вивченні психологічних дисциплін. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 160–165. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7277

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають