Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект
Основний зміст статті
Анотація
Анотацiя. У статтi представлено аналiз програми пiдвищення
якостi освiти, розробленої у однiй з центральних шкiл мiста з
позицiй наявностi в нiй психологiчного аспекту. Зроблено стислий
огляд сучасних наукових джерел щодо недостатньої психологiчної
грамотностi здобувачiв освiти та вчителiв, нездатностi упроваджувати
наявнi знання у практику роботи. Дослiджено основнi психологiчнi
складовi програми: формування наукової доброчесностi, органiзацiя
особистiсно-орiєнтованого навчання, створення портфолiо учня та
вчителя як мотиватора дiяльностi, побудова iндивiдуальної освiтньої
траєкторiї здобувача освiти. Окреслено перспективи подальших
розвiдок у спiвпрацi вищої та середньої школи.
Деталі статті
Як цитувати
Макаренко, Н., & ПроскуроваI. (2020). Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 154–162. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3921
Номер
Розділ
Розділ IV