Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Iрина Петрiвна Проскурова КЗШ I–III ступенiв № 8

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3921

Ключові слова:

здобувачi освiти, пiдвищення якостi освiти, особистiсно-орiєнтоване навчання, мотивацiя дiяльності, саморозвиток, самовдосконалення

Анотація

Анотацiя. У статтi представлено аналiз програми пiдвищення
якостi освiти, розробленої у однiй з центральних шкiл мiста з
позицiй наявностi в нiй психологiчного аспекту. Зроблено стислий
огляд сучасних наукових джерел щодо недостатньої психологiчної
грамотностi здобувачiв освiти та вчителiв, нездатностi упроваджувати
наявнi знання у практику роботи. Дослiджено основнi психологiчнi
складовi програми: формування наукової доброчесностi, органiзацiя
особистiсно-орiєнтованого навчання, створення портфолiо учня та
вчителя як мотиватора дiяльностi, побудова iндивiдуальної освiтньої
траєкторiї здобувача освiти. Окреслено перспективи подальших
розвiдок у спiвпрацi вищої та середньої школи.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 89

Біографії авторів

Наталя Миколаївна Макаренко, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат психологiчних наук, доцент

Iрина Петрiвна Проскурова, КЗШ I–III ступенiв № 8

директор КЗШ I–III ступенiв № 8

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Макаренко, Н. М., & Проскурова I. П. (2020). Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 154–162. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3921

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають