Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Токарева , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3912

Ключові слова:

професiоналiзацiя, психологiзацiя освiти, деонтологiчний профiль, компетентнiсний пiдхiд, психолого-педагогiчний супровiд

Анотація

Анотацiя. У статтi висвiтлено психологiчнi аспекти професiоналiзацiї
майбутнiх педагогiв у процесi фахової пiдготовки. Означено сутнiсть
моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх фахiвцiв-педагогiв
у сучасному суспiльствi. Особливу увагу автором придiлено
питанням розвитку психолого-педагогiчних мета-компетенцiй
студентiв. Визначено значимiсть психолого-педагогiчного супроводу
деонтологiчного розвитку молодi у закладах вищої освiти. Автор
наводить результати емпiричного вивчення уявлень майбутнiх
педагогiв щодо деонтологiчного профiлю педагога. Доведено
актуальнiсть системного моделювання деонтологiчного профiлю
особистостi у вимiрах фахової пiдготовки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталя Миколаївна Токарева, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    доктор психологiчних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 119-131. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3912

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>