Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв

Основний зміст статті

Наталя Миколаївна Токарева

Анотація

Анотацiя. У статтi висвiтлено психологiчнi аспекти професiоналiзацiї
майбутнiх педагогiв у процесi фахової пiдготовки. Означено сутнiсть
моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх фахiвцiв-педагогiв
у сучасному суспiльствi. Особливу увагу автором придiлено
питанням розвитку психолого-педагогiчних мета-компетенцiй
студентiв. Визначено значимiсть психолого-педагогiчного супроводу
деонтологiчного розвитку молодi у закладах вищої освiти. Автор
наводить результати емпiричного вивчення уявлень майбутнiх
педагогiв щодо деонтологiчного профiлю педагога. Доведено
актуальнiсть системного моделювання деонтологiчного профiлю
особистостi у вимiрах фахової пiдготовки.

Деталі статті

Як цитувати
Токарева, Н. (2020). Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 119-131. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3912
Розділ
Розділ III
Біографія автора

Наталя Миколаївна Токарева, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

доктор психологiчних наук, доцент

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.