Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Iрина Петрiвна Проскурова , , КЗШ I–III ступенiв № 8

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3921

Ключові слова:

здобувачi освiти, пiдвищення якостi освiти, особистiсно-орiєнтоване навчання, мотивацiя дiяльності, саморозвиток, самовдосконалення

Анотація

Анотацiя. У статтi представлено аналiз програми пiдвищення
якостi освiти, розробленої у однiй з центральних шкiл мiста з
позицiй наявностi в нiй психологiчного аспекту. Зроблено стислий
огляд сучасних наукових джерел щодо недостатньої психологiчної
грамотностi здобувачiв освiти та вчителiв, нездатностi упроваджувати
наявнi знання у практику роботи. Дослiджено основнi психологiчнi
складовi програми: формування наукової доброчесностi, органiзацiя
особистiсно-орiєнтованого навчання, створення портфолiо учня та
вчителя як мотиватора дiяльностi, побудова iндивiдуальної освiтньої
траєкторiї здобувача освiти. Окреслено перспективи подальших
розвiдок у спiвпрацi вищої та середньої школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Наталя Миколаївна Макаренко, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук, доцент

  • автор Iрина Петрiвна Проскурова, афіліація , , КЗШ I–III ступенiв № 8

    директор КЗШ I–III ступенiв № 8

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають