Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3921Ключові слова:
здобувачi освiти, пiдвищення якостi освiти, особистiсно-орiєнтоване навчання, мотивацiя дiяльності, саморозвиток, самовдосконаленняАнотація
Анотацiя. У статтi представлено аналiз програми пiдвищення
якостi освiти, розробленої у однiй з центральних шкiл мiста з
позицiй наявностi в нiй психологiчного аспекту. Зроблено стислий
огляд сучасних наукових джерел щодо недостатньої психологiчної
грамотностi здобувачiв освiти та вчителiв, нездатностi упроваджувати
наявнi знання у практику роботи. Дослiджено основнi психологiчнi
складовi програми: формування наукової доброчесностi, органiзацiя
особистiсно-орiєнтованого навчання, створення портфолiо учня та
вчителя як мотиватора дiяльностi, побудова iндивiдуальної освiтньої
траєкторiї здобувача освiти. Окреслено перспективи подальших
розвiдок у спiвпрацi вищої та середньої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2020-04-22
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 154–162. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3921