Формування психологічних компетенцій для роботи у новій українській школі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3721

Ключові слова:

креативність, компетенції, креативне мислення, тренінг, інтерактивні методи, нова українська школа

Анотація

У статті представлено опис одного з ефективних методів
підготовки майбутнього вчителя до роботи у новій українській школі –
розвиток креативного мислення. Надано стислий огляд наукових
публікацій з проблеми. Зазначено основні критерії креативного мислення:
швидкість, гнучкість, оригінальність. Вміщено стислий опис структури
програми розвитку: лекційний блок, практичні заняття, тренінгові заняття,
вправи для самостійного опрацювання. Стисло представлено основне
змістовне наповнення лекцій, тренінгових занять, обґрунтована
можливість самостійного розвитку креативного мислення. Доведена
ефективність інтерактивних засобів розвитку креативного мислення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталя Миколаївна Макаренко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних  наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Формування психологічних компетенцій для роботи у новій українській школі. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 147-154. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3721

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають