Розвиток креативного мислення майбутнього педагога як передумова результативної діяльності

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Макаренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7222

Ключові слова:

креативне мислення, креативність, рівні розвитку, компетенції, інноваційні методи навчання

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність розвитку креативного мислення майбутніх працівників сфери освіти як передумови результативної діяльності щодо самоудосконаленню та розвитку компетенцій. Представлено результати діагностики критеріїв креативного мислення (швидкості, гнучкості, оригінальності, розробленості). Визначено рівень розвитку майбутньої професійної діяльності (рецептурний, алгоритмічний, копіювальний). Обгрунтовано необхідность впровадження інноваційних форм навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталя Миколаївна Макаренко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Розвиток креативного мислення майбутнього педагога як передумова результативної діяльності. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 103-110. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7222

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають